۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۲۷۹۷۰
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

آشوب‌ها با برنامه ریزی دشمن اجرایی شد| مردم از فتنه ها سربلند بیرون آمدند

آشوب‌ها با برنامه ریزی دشمن اجرایی شد| مردم از فتنه ها سربلند بیرون آمدند
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه دولتمردان باید اقدامات خود را با دقت بیشتری انجام دهند، گفت: اغتشاشات اخیر با برنامه ریزی دشمنان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی مردم اصفهان علیه آشوبگران و مزدوران استکبار جهانی، در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اعلام بیزاری و برائت مردم اصفهان از اغتشاش‌گران و عوامل مزدور استکبار جهانی، گفت: مردم برای محکومیت اغتشاشات و اغتشاش‌گران امروز به میدان آمده‌اند و تمام مردم کشور از این آشوبگران اعلام انزجار کردند.

مدیر حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه اغتشاش‌گران با هدایت و برنامه ریزی دشمنان وارد عمل شده و دست به آشوب و ایجاد ناامنی زدند، تصریح کرد: اغتشاش‌گران به اموال عمومی و دارایی‌های مردم آسیب زدند و جان و مال مردم را در خطر انداختند و این نشان دهنده توطئه دشمنان علیه کشور و علیه مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند با چنین توطئه‌ها و دسیسه‌هایی نمی‌توانند در برابر جمهوری اسلامی بایستند و توطئه‌های آنها علیه نظام مقدس اسلامی بی اثر است.

وی خواستار پیگیری مطالبات مردم از طریق مراجع قانونی و با روش‌های عاقلانه و مدبرانه شد و اظهار کرد: دشمنان باید بدانند این مسائل امتحان‌هایی است که مردم ما بسیار پس داده‌اند و همیشه هم با سربلندی از این آزمون‌ها خارج شده‌اند.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به پیروزی‌های جبهه انقلاب و جریان مقاومت در عرصه‌های مختلف در برابر استکبار جهانی، عنوان کرد: ما داعش را در عراق و سوریه نابود کرده و شکست سنگینی به دشمنان تحمیل کردیم و دشمن نمی‌تواند توطئه‌های خود را در کشور ما استمرار ببخشد.

امام جمعه اصفهان بر ضرورت توجه مسؤولان به دغدغه‌های جامعه تأکید کرد و گفت: از دولتمردان می‌خواهیم تا برنامه‌ها و اقدامات خود را با دقت بیشتر و استفاده از مشورت و نظرات کارشناسان اجرایی کنند./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات